2012. február 2., csütörtök

Álmomban már láttalak - kontakt a "nyerő" lottó számokkal :)



Múlt hét pénteken délután feladtam a szokásos lottóadagomat , 5-ös , 6-os , meg joker ... 
És még akkor éjjel álmodtam, lottózóban voltam , valaki diktált nekem és én  x-eltem a számokat, 
(...)  88, 84 , 55 , 21  az utolsó a 99 lett volna. 


 Szóltam ; -  HÉÉÉJJJ  csak 90-ig vannak számok , sajna a  titokzatos "diktáló" utolsó szavait már nem értettem  , vagy 66 lett vagy simán 9-es.
Mellesleg mindegyik számhoz hozzáfűzött valami misztikus "maszlagot" .... 

GAME OVER 

(...)
 Felébredtem , "embernek" szóltam is  ;  - Bár van már lottónk , de "nyerő"számokkal álmodtam , úgyhogy délután megyünk X-elgetni.
Aha! Szauna, lazulás , miegymás ! Persze minden volt csak lottózás nem.
Megnézzem vagy ne nézzem az itt a kérdés ;


ÉÉÉÉS IGEEEN !!!
2 egész találat = kerek 1000 huf

Sírjak vagy nevessek ? :-D 
Ember mondta ; örülj hogy nem 3as vagy 4es találatról csúsztunk le ... 

Tegnap feladtam egy 5öst , a 4 álombeli szám fix , az utolsó az  X+1  ;-)

Megjegyzem , igen érdekes lesz ha az olvasók közül páran  megjátszanák "álmaim" számait , és hatalmasat szakítanak vele ....  :-D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése